tummen ur arslet


Nu har jag äntligen orkat bytt lösen på bloggen så jag inte bara bloggar när jag är hemma, toppen toppen!
Som sagt, inte permis bara för att jag bloggar. befinner mig på f21, känner mig dock febrig så förmiddagen har bestått av cod med grabbarna & spotify och massa gosaker. igår hade jag med mig hunden, de var mys! :)
förra helgen skulle jag ju åkt hem, men arlanda tog inte emot mitt flyg förns 23 tiden, så de vart ovärt att åka hem. så korvgrillningen med linn och de andra dejterna får vänta tills nästa vecka. men de är ju redan torsdag, så jag är ju snart hemma igen! Helgen fick bestå av mys med hundarna från hundplutonen, kalas i  luleå på lördagen och lite shopping osv. de var sååå värt att stanna, ångrar de inte. även fast jag tänker på er där hemma massor!
Nu är de inte långt kvar till muck heller, 17 juni. de är sjukt. tänk att 11 månader snart har gått.. och vad ska catarina gör efter de? De håller jag nog hemligt ett tag till, frågan är nog VAR jag tänker befinna mig.. ;) blir nog lite samma visa en ggn till!

Måste nästa vecka blir att åka till farfar & fixa iordning och må lite bra igen!
Saknar min pappa som tusan också, attans att lule ska ligga sååå långt bort. men vi har varit längre ifrån varandra, och under längre perioder. men nu vet du pappa iaf att jag tänker på dig och saknar dig i massor!



bakgrundbilden i vakten, kunde de bli mer patetiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0