tokigt vaaaaaaa

Ingen blogg på tre dagar, så kan de bli när man har ett liv. hm hm, skämt å sido! 
lekt med lotta, holger och linn mest hela veckan. har väll mest bara myst, tränat, fikat. kollade även på hockeyn här om dagen så lilla Pöjkbollä gjorde mål, precis som vi sa. oh yeah! därefter blev de snus och big brother på estÖ! :) vackert och seriöst jag skriver! 
igår blev de filmmys med min kissemiss linn, mysmiddag och gino till efterrätt. uppskattades nog av alla själar som var inblandade. 
idag har holger bjudit med mig till simhallen så idag börjar "beach 2011" haha! förmodligen kommer jag och linni iväg till haninge också, måste köpa en tröja till morgan i födelsepresent! annars blir de morgondagens bekymmer! :) 

hoppas faktiskt att folk inser vilka som faktiskt har funnits där.... ;) 




så ledsen blir jag när linn & jag lagt på! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0