skhgsioågio


blev middagsmys hos linn igår, trevlans värre. sen bar de av mot bowlinghallen för att hämta sara som skulle med ut. blev väldigt sen läggdags igår, vilket resulterade i lång sovmorgon idag. skulle nog kunna sovit hela dagen, men jag måste flyga upp om drygt två timmar, så jag är på språng till tåget. och den senaste timmen har bestått av att leta efter ipoden som var på vift, jag orkade verkligen inte sitta på tåget och lyssna på gamlingarnas gnabb eller fjortsarnas helgspök. så jag är mer än lycklig att jag hittade den. 
nu bär de av mot luleå i fem dagar, sen är jag ledg  helgen. får se om jag orkar flyga hem. förmodligen gör jag de. 

puss hej! och en liten extraflirt till honom.. 



har förövrigt pappas deo på mig då alla mina är i luleå, inte så jätte okej! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0