haninge & pissträning


mötte upp linn på centralgatan i SOLSKENET, underbart! vi sällskapade syster till haninge. shopping och hämta pass stog på schemat :) efter någon timma skulle linn hem och fira hennes bror, jag och syster försökte hitta present till sara och morgan, men rätt förgäves. hittade inte ett skvatt. så vi åkte hem, mkt prat i bilen ;) mys mys! 
pallrade mig till gymmet och körde armar och axlar, känner mig trött och har ont i magen. men nu är de gjort iaf! 
nu sitter jag onsdagsmysig och har tryckt i mig en apelsin. ska kasta ihop lite taco och sen knäckebröd med tomat, hur gooooott som helst! :)



håret åt alla håll och kanter, toppen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0