:)


vaknade av ett komiskt samtal av lini, så dagen startade bra. och igår fick thommy mig på andra tankar ang träningen. han var smart nog att inse att mina ben kanske behöver vila ist för mer plåga. så jag vilar tills på måndag då de blir kötta på skidorna. de känns skönt, kanske jag kan röra mig i veckan iaf! 
ikväll är de lite kalas på schemat, är verkligen inte taggad på fest så de blir nyktert för mig. känns dumt att komma otaggad till luleå på söndag pga. att jag skulle ha festat några timmar.
kvällen är rätt op än så länge, men de löser sig nog om några timmar. men sara är prio ett ikväll iaf, hon ska få riva loss ordentligt, precis som på den gamla goda tiden! :) 

puss och hej så länge!




haha golden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0