beat me if you can?


PERMIS. välbehövt!
igårkväll träffade jag syster en sväng & åt en semla, pratade strunt och skckade med henne lite hudsalvor som tydligen uppskattas i Canada dit hon begav sig idag. kommer hem om en månad, ny saknad.  men värre har de varit! :) målet är att hitta en tröja till morgan i veckan som hinner komma dit innan han fyller år i mars. de är många jag tycker om som fyller år i mars, först ut är den bästa! Linn såklart. sen morgan och lotta!
idag startade jag dagen med en frukost med lotta på thorssan, spontan klippte mig på sjödins och gick i lite affärer. sen plockade vi upp holger och tog en till fika. :)
sitter här & känner mig som en trollunge som vanligt när jag klippt mig. håret försvann liksom, rätt skönt! men miss it endå liksom! 



före & efter, lite skillnad på bildkvalité dock! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0