yeeey! 2011-12-25


näst värsta dagen efter min födelsedag är över (julafton alltså), gårdagen blev slö precis som jag lovat mig själv, handlade julklapparna på morgonen, besökte familjen lager/hellman & gav barnen deras julklappar, sen hemmåt för julmat & sova, sen drog jag till gymmet mellan 20-21, sen svensson svensson & sällskapsresan och sen slumrade jag in.. så ja gott folk, hur många tränade sin älskade kropp på julafton? juste! suckers! ;)

och idag är ju den berömda JULDAGEN, för mig en helt vanlig söndag fast folket runt om mig är lite galnare och vill festa. får se om de blir myskväll eller nykter utgång. de första känns mest lockande nu faktiskt. 
pappa for utomlands imorse, så happ. ensam en vecka, igen.. skönt men snart kryper sig ensamheten på igen. men de är också mysigt. :)

Låt honom veta, att inget är som förr
Säg som det är nu
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser
Börja om igen
Aldrig börja om igen

BRAHUMÖRDAG IGEN! TJOHOOOOOOO! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0