WOOPS


Är de bara jag som är extra skicklig såhär till jul eller?
jag bryr mig inte så mkt om julen i år (de var liksom min, pappa & farfars grej), men skulle iaf ner & handla tre stycken julklappar till dem jag kommer umgås med i jultiderna. och vad lyckas jag med?
jo, jag kom iväg mot centrum i tid, MEN jag lyckades lägga plånboken på biltaket och köra iväg....... märkte de nere på parkeringen i centrum. HAPP. knallade ner till banken och spärrade kortet, gick till polisstationen & polismannen började anteckna, när jag berättat klart om innehållet i plånboken ringer pappa & berättar att en kompis pappa har hittat den. HAPP igen. då har jag ändå inget bankomatkort (dock kontanter som jag tog ut på banken). gick till systemet & köpte lite starköl som tack.
paketet med saker till skåne är ivägskickat, pappas lilla julklapp är köpt, nu är de bara pappas tjej kvar. men de fixar jag imorgon. 
nu tänker jag hänga lite på blocket, äta & vänta in kvällen då de är lite träning. 

tja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0