tjarå nynäshamn!


Hejdå för 5 dagar. sen kommer jag hem & stannar här till jag finulatt ut vad som står på tur i mitt lilla kaotiska liv. men julen och nyår ska bli lungt, lungt, lungt. spendera så mkt tid som möjligt med farsgubben min! 
Gårdagens kalas blev väll som förväntat, några miner som var väldigt trevligt att möta... och några inte.. jag höll i några lekar som elin hjälpt mig satt ihopp. han dock inte med alla då folk började bli lite glada i hatten när småtimmarna kröp sig på. gick och sa hej till en kompis en kort stund, sen tog jag kusinbarnet nellie upp till mig för att hoppa i säng. vi somnade i varandras armar vid 1 tiden. 
idag på dagen blev de lunch & lite lek med favvo  killarna. sen somnade jag som en stock, hände nämligen ngt mellan 01-05 som fick mig att blåsa upp en egen luftmadrass och sova på golvet i köket. så de blev inte så mkt sömn för mig. Men kul kväll var de. 



40åringen med ngra bilar i fejset



Fina familjen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0