sista dagen på 2011


igår lekte jag med liz på dagen, dumpade henne för att hon skulle förfesta. jag pep iväg till gymmet & kände efter två vilodagar att jag äntligen kommit en lite bit påväg när de gäller träningen, skönt! kom hem vid 22:30 från gymmet, duschade & svärvade om kläder, plockade upp flickorna & så mös vi på kroken bland alla fulla människor. svängde förbi en vän när dem ville skaka rumpa på bedarö. åkte hem & sov med liz, en stund iaf. 
idag har jag sprungit runt & rensat upp i lägenheten som såg ut som en riktig ungkarlslya, nu är den ok tills pappa kommer hem imorgon!!!! LYCKA
nu är trossen snart färdigpackad så ska jag bara tanka & handla groggvirke sen beger jag & polon oss till vällingby där nyår ska "firas" med middag & lite party.
PUSS & gott nytt fjantigt år alla kära & okära! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0