så jävla bra dag idag


visst! nu har catarina lyckats skjuta upp rätt viktiga saker alldeles för länge så idag blir de en "ta tag i massa saker"-dag. startade dagen med att kolla saldot på ett presentkort jag fått (så de används innan tiden är ute), anmält mig till bostäder OM jag vill börja plugga om en månad. Nu återstår:

- köpa frimärken till mina julkort
- lägga ut min pärla på annons :'(
- få iväg lite saker till skåneland
- betala räkning
- kontrollera mitt sparkonto & fonder (legat och kollat på korkad blondin på lyxfällan imorse, nu är jag livrädd)
- OCH MASSA ANNAT BOORING. men fy tusan vad jag är värd ngt fint efteråt! :)

--------------------------------------------------

dagen blev inte riktigt sådär bra kanske, kom ner på stan då magen ville döda mig innefrån. sällskapade pappa när han åt julbord till lunch, blev en sväng till affären och nu tänker jag självdö i min säng. GONATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0