S N Ö 2011


jag blev inte så ledsen när snön kom igår. de är verkligen lagom lite.. och luften luktar gott på morgonen. så ja, nu har lite julstämning även kommit till norrland. sitter & spelar julmusik på jobbet, mysigt!
JUSTE FÖR TUSAN! igår hängde jag med min kära vän Frida till Helex (ett gym) & planen var ju lite kondition, brak & SIMMA. Men så blev de inte, ungen lurade in mig på Zumba...... Tänkte till tusen på min kära kompis elin där hemma som faktiskt kan skaka på rumpan. jag kände mig som en överfet elefant kring smidiga myror. MEN de var ju roligt. och JA jag har träningsvärk i "skaka rumpan & höfterna"-musklerna. så inatt har jag mest vridit & vänt runt i min lilla säng i mitt övervarma rum. Men de är lungt för IMORGON åker jag hem till sthlm, kompisdejter med joel & jed är inplanerade. ska nog även pussas lite med Sofies mysbjörn någon dag. åker upp till norr på söndag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0