juldagen & annandagen, trams


gårdagen blev spontan, mös med liz på dagen & planerade inte direkt någon utgång i nynäs. skypade med min tröttis syster som skulle fira jul, tackade till tusen för min julklapp från kanada & pratade massor om livet & planerna. 
fick ett ryck vid åtta tiden, så de blev dusch, grogg & hoppa i partykläder. en snabb förfest med iza och marie för att sedan träffa massa fina människor ute. lite efterfest till ögonen ville sova, då var de dags att knalla hemmåt (skönt att både för & efterfest var i samma byggnad som jag bor i). :)
tillät migsjälv att ligga inne och nyktra till heeeela dagen (resulterar dock i sämst sömn på natten), så pep iväg till gymmet mellan 21-22. nu har jag krypit ner i sängen nyduschad med tända ljus. 



min alldeles egna roxymössa från syster & morgan, inte ens okej att andra provar den. bara MIN! :)



Kommentarer
Postat av: Carina

Lilla söta Catarina!

Vad fin du är!! Har inte läst din blogg på länge, lääääääänge så nu ska jag uppdatera mig lite emn vi hörs på mailen!

Puss på dig

2011-12-27 @ 01:04:58
Postat av: Carina

Lilla söta Catarina!

Vad fin du är!! Har inte läst din blogg på länge, lääääääänge så nu ska jag uppdatera mig lite emn vi hörs på mailen!

Puss på dig

2011-12-27 @ 01:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0