ingen skillnad sen sist


VARNING FÖR CRYBABY TEXT
tankarna om framtiden snurrar mer än någonsin, förmodligen för att jag aldrig varit tvungen att göra ett sånt här val förut. men vad jag än väljer & var jag än hamnar så blir de nog bra, på ett eller annat sätt. snart är jag hemma igen & efter mycket kvalitetstid med mig själv, mw3, fina vänner & pappa så kommer nog mitt val vara de bästa för "alla" parter.
 jag har iaf haft avrustningsdagar här uppe i luleå, lämna in allt som tillhört mig i ett & ett halvt år. de känns så bra, är klar i grönt (JÄTTEKLAR). men luleå bär på några värdefulla skatter som nu tillhör mitt hjärta. och de gör ont att åka ifrån, morgondagen kommer kännas som när jag åkte från spanien, när jag, judy och sofia grät i varandras armar. vi insåg att inget skulle bli som de varit. och de gör ont. och morgondagen kommer nog göra lika ont. typ som en pungspark skulle jag kunna tänka mig. 

Idag fyller finaste Elin år, en vän i ur & skur. bevisade bara för någon vecka sen då de blev sleepover när jag inte ville vara hemma. så underbar hon är. fina fina fina du! värd de allra bästa! grattis finaste du.

de får nog vara allt för mig, imorgon packas polon. han har lovat mig att hålla hela vägen hem. hoppas han inte sviker mig. tja!


Kommentarer
Postat av: Elin

Gulle dig dååå!! Käärlek!

2011-12-16 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0