bättre dag idag, japp!


gårdagen var absolut ingen dålig dag, sånna dagar kommer & går hela tiden i mitt liv. kvällen spenderades i mjukiskläder i levande ljus sällskap. 
vaknade av mig själv vid 8 tiden idag, tanken var ju att jag skulle ge årets julkalender en sista chans, men somnade innan telefonen hade laddat klart så larmer fick vara inställt på 08:30.
idag har jag packat upp allt mitt skit som jag dragit hem från luleå, garderoben min blev glad när nykomplingar trillade in, alltid uppskattat. nu planerar jag en "hämta dator på posten" dejt med en vän, måste fixa polon efter hemfärden från luleå, nya vindrutetorkare vore ju bra att ha. så pappa fixar under dagen! :)
nu hämtar pappa mig för en lunch på stan typ, PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0