2011-12-21


varje dag sen jag kom hem har gått ut på att ta itu i saker, småsaker som fyller upp hela dagarna. idag har jag städat ur & tvättat polon (så folket kan börja komma & kolla på den), köpt frimärken/postat julkort, köpt presentbrev som ska skickas iväg imorgon, fortfarande packa upp allt från luleåpackningarna, söker studentboende (om jag nu ska börja plugga) osv.
men i eftermiddags kände jag att de fick vara nog, måste göra något man mår lite bättre av så tog mig i kragen & ställde på gymkortet en månad, köpte hem en ny tränings mp3 (eftersom jag trampade sönder min ipod för ett tag sen), så nu får de bli andra bullar. tänkte tillbaka på tiden då man stod uppe på gym on the web morgon & kväll, kändes som att jag levde där ett tag. vad hände med de? känns inte som att jag gjort en armhävning sen muck! 
överväger om jag ska ta en liten löprunda nu ikväll (kommer avlida utan musik), men så får de bli!

min webcam vägrar så bjuder på ngn äldre bild. HEJSVEJS!



bjuder på en norrländsk bild från i sommras



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0