03-12-2011


sitter på jobbet & lyssnar på gladmusik, sånt som gör en lycklig. och de pirrar i magen, ska bli så fruktansvärt skönt att åka hem & slå upp livsboken och bestäma mig för en ny livserfarenhet. om de bli att plugga, resa eller jobba har jag inte en aning om. men efter att ha sett luleåkompisarnas tentor så kliar de lite i fingrarna att börja plugga, men detta humör pendlar något fruktansvärt. och jag antar att de är så de känns att sätta sig bakom skolbänken i tre år också. men att vända blad & att flytta och prova på ngt nytt får de att klia i fingrarna på mig. MEN de är inte förns den 8 dec jag kan logga in & kolla antagningen till nästa termin. och jag har ju lovat mig själv att bestäma mig OM jag vill börja plugga innan jag kollar om jag kommit in.
 Gårdagen var den sista fredagen jag inte ska sova bort här i luleå, så den spenderades med en "kompiskompis" på lite shopping, restaurang, cod & film. PERFEKT FREDAG!
 imorgon är de 4 december & ännu har ingen snö nått backen här uppe i norr, och de är ren f*cking j*vla lycka!! vill inte ens tänka tillbaka på hur de såg ut förra året vid jul, urscha! min jul ska nog spenderas framför mw3 under ett duntäcke! :) 
TJA!

 

Kommentarer
Postat av: pappa

Här är det busväder blåst o regn. Kul om du börja plugga till sjuksyrra det behövs överallt. kram

2011-12-03 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0