inget att säga!


bara för att ni läsare är mig trogen och fortfarande kollar bloggen tänkte jag uppdatera. "livet" i luleå är precis som vanligt, vädret blir allt mer regnigt och solen visar sig inte många sekunder om dagen. de blir mörkare allt tidigare men ingen idé att deppa för de! 
planerar att åka hem en vända i september, brukar inte avslöja mina resor med tanke på att vad som helst kan hända men typ 12-21 sep tänkte jag befinna míg hemma, känns som att jag har missat alldeles för många fina stunder med vännerna där hemma.
förra helgen var de utgång både fre och lör, inte riktigt de som var planerat men så blev de!
är lagom blåslagen från förra innebandyn men idag ska vi köra igen!
tjipptjillevipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0