hej & hååååå


(rubriken) så dålig fantasi har jag just nu.

myser som en liten kurrandes kissekatt här i luleå, allt flyter på som vanligt och jag vill verkligen INTE hem. saknar dock några kissekatter från nynEEs, min syster (bland annat). :) men de är bra att sakna folk, jag ser endå charmen med det!
Taggad som tusan för nästa veckas tjänst, panga på natten & leka rövare hela dagarna. passar mig perfekt innan 9 dagars ledighet :)
Tackade förövrigt nej till gladiatortesterna i veckan, så nu kan alla avundsjuka själar vara lugna! jag har liksom ingen chans att komma med längre ;) men de känns toppen. bara att ha blivit uttagen till testerna är en vinst för mig. så jag tackar tv4 för att dem trodde att jag skulle vara en bra kandidat.
nu ska jag mysa vidare med mina fina här uppe och hoppas att alla gulliga får en fin och GOD påsk. :) 
Pusshej!





dagens låt är lätt talisman - i´ll be waiting, passar så sjukt bra just nu.
men free fallin´ med John mayer är inte så dåålig den heller :)

PS. vart smygglad när min lilla önskan gick i uppfyllelse ikväll, lilla lirk catarina is on fire! :) 
sucker! haha vad jag drygar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0