sry sry


sry för helgsuppdaterandet, men ni vet ju vad jag gör i veckorna! 
efter landningen igår kunde inte mkt mer gå emot mig och min planering. allt var frid och fröjd när vi lämnade kallax flygplats men när vi landat så får jag sms av pappa att bilen pajjat på essingeleeden, så då får jag lite dåligt samvete för de. sen så får petersson inte ut sitt bagage, så vi blir väntandes på arlanda. jag som ville hem till elin och sofie. aja efter ett tag kom jag hem och hade lite speed dejtande med sofie och elin, vi åkte runt och träffa massa härligt folk :)) kul värre.
sjuk är jag också, hjälpa sara med flytt står på schemat. sen ville malin från plutonen komma och hälsa på mig :)

tjillevippp,.. arbetsbrackor på, som jag förövrigt pimpade imorse med ett hjärta på bakfickan :))








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0