fina syster & pappa!


kom hem trött efter flygresan igår, de smärtade extra skönt att flyga eftersom jag varit sjuk. är på bättringsväg :) 
när jag väl kom hem till mitt älskade rum var de städat!! de var kliniskt rent och de jag vilja satt upp på väggarna satt upp, hade inte längre 500 flyttkartonger huller om buller utan de var sorterat i lådor. även de lådor som va trasiga (som ni ser i inlägget före) var lagade. Så de tackar jag min fina familj för! 






ser dock inte så bra på bilden men de är massa ballonger uppsatt också, jag gillar er :)



Kommentarer
Postat av: pappa o jessica

Grattis soldat Catarina 20 år i måndags en del present (städningen alltså) mer kommer KRAM

2010-09-18 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0