sluta, lägg av, de är över.. behöver jag fortsätta?


jag har sagt hejdå på riktigt för länge sen... mins inte ens vilket år de var.
de enda jag önskar är att du kan acceptera de och gå vidare. hur mkt blodspann vi än har är de över, de kommer aldrig att fungera igen. jag litar inte på dig, min tillit är noll. du är noll, tyvärr. ingen önskar sig min eller din situation och de är många som inte skulle klara av den över huvudtaget, de har jag fått hört många gånger (senast idag), men jag har lärt mig att leva med de: att blunda, bita ihop & gå vidare. styrkan till detta har jag funnit själv & de är ingen förutom min pappa som hjälpt mig med den styrkan. så gör oss en tjänst och låt oss vara.
sorligt att jag ska behöva skriva inlägg och sms gång på gång, men du verkar inte förstå, eller vilja att förstå.
mitt liv har gått vidare och innerst inne vet du att ditt liv också har gjort de. våra vägar korsar inte varandra och kommer aldrig att göra de igen heller. lev du ditt liv, så lovar jag att leva mitt fullt ut.
helst vill jag inte höra ett ord till, är de nödvändigt låt gå. men ingenting är nödvändigare i mina ögon än att du låter mig vara..


Kommentarer
Postat av: Lourié

Hjärtat mitt!!

Var stark och gör de du tycker känns absolut bäst för dig!

Stöttar dig till tusen! <33

2010-11-11 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0