midnattsinlägg


på dagen idag blev de mysfika med en vacker människa som jag är lycklig att jag träffat igen,
kvällen bestod av fredagsmys med min kära extrafamilj hellman/lagerström som för övrigt betyder så sjuukt mkt för mig. kommer alltid att känna mig trygg under deras tak och jag underskattar aldrig tiden jag spenderar hos dem. sara och jag har följt varandra under sååå många år nu och de sista jag tänker göra på denna planet är att svika den underbara kvinnan!
nu ska jag försöka sova, eftersom jag inte lyckades med de förra natten..



en äldre bild från spanien när jag myser i gräset m. chapsen :)


Kommentarer
Postat av: sara

Na vad söt du är! =D

Älskar dig!

2010-11-13 @ 12:15:25
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0