en glad catarina


dagarna går för fort, de är redan onsdag och jag har inte fysat en enda ledig dag! ikväll får de bli till att ut och springa, fy på mig!!
igår lekte jag med sofie och elin till en början men när sofie var tvungen att åka så åkte jag och elin vidare till sara där vi mös och åt gott ända fram till tio snåret då vi mötte upp mr pang och lekte vidare, mkt komiskt må jag säga :) mihihihi
idag ska jag träffa världens bästa gummesson inne i stan för en fika eller lunch, ska bli sååå mysigt i busvädret. om jag har tur finns min jacka kvar också, bara att hålla tummarna :) 

hittade gamla bilder från spanien här om dagen, lite lycka de var då ;)




jag saknar mina fina där borta!



Kommentarer
Postat av: Elsaa

Naaaw<3 finaste catarina vi saknar dig meed<3<3

2010-12-01 @ 21:43:57
URL: http://...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0