wiiie!!

snart är denna vecka över också, då återstår de inte många veckor för mig i spanien. känns så sjukt att jag faktiskt ska packa min väska och åka härifrån, men jag vet hur sköön jädrans känsla de kommer vara att slå upp väskan hemma och bara vara hemma! :)
christo har inte kommit än så jag börjar tveka på att han faktiskt kommer, vi får se.
om exakt en vecka flyttar jag upp till stora huset för de ska få besök som ska bo i "mitt" hus. men de är ju inte såå lång tid jag hinner vara där uppe, så de är rätt lungt.
elsa red precis mot christobals stall för att sedan ta transporten med manuela och tävla, så kul att hon kommer ut på tävlingar, min små älsklingar. LYCKA TILL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0