underbara liv!


dag 90

TREDJE MÅNADEN!
 
somnade tok försent igår kväll, men de var de värt. hörde iaf snutt sara säga "hej hej hallå" över msn, GULDVÄRT! sen så skypade jag med finaste alvina och skrev med lite alla möjliga på fb chatten. de är sånt som får än att sakna de där hemma mindre och uppskatta allt mer när man kommer hem!
 började med att tenor betedde sig som han inte ville leva imorse, han får nämligen lite svårt att kissa ibland och beter sig som om han hade kolik. vilket de nästan är. förstå själv att vilja kissa men inte kunna.
nu står prestige och får en ny sko påslagen, för tredje ggn senaste månaden, OOOPSI! inget problem tyckte christo, vilket känns skönt.
gulligaste amanda och jag bytte tjänster idag, hon longera och jag gjorde hennes tvätt ;) TAGET. så lite tid med hästarna destu bättre (vissa dagar iaf).
stryker mig från tävlingen på söndag, de blir för mkt. villl helst åka in till fuengirola med amanda, men vi får se om allt löser sig!

nu vill amanda att jag går ut till poolen till henne, kanske dags att göra de.



minnen


Kommentarer
Postat av: alvina

naw, du är finaste! Skönt att kunna prata med dig om allting.

2010-05-04 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0