underbara heeelg!

jag deltog några timmar på överraskningsfesten men sedan åkte jag till familjen alarcon, SOMSAGT! imorse fick jag vääärldens godaste frukost med väärldens mysigaste människor.
elsa skulle ha lektion så jag och manuela m. dotter drog till romeria. som är som en lite ferria. säger ju inte er där hemma så mkt. men de är alltså en tradition för den spanska freds "guden". så de kom massa oxar med stora kärror med "virgins" på. och sen är de massa hästar med män i spanska uniformer och tjejer i flamenco-klänningar.
sedan bar de av hem till manuela för att bada i poolen, de var såå jädrans varmt idag. sen till miramar för donuts, airhockey, bull riding, gokart osv. mkt roligt!
nu är jag hemma på gården igen, jobb imorgon. puuh, snacka om att värmen kommer. skönt att lämna spanien denna månad! my god va varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0