puuuuuuuh!!

ingen siesta idag även fast jag har försökt efter nattens "bravader".... de tar på krafterna att hålla på som jag gör.
imorgon ska jag iaf rida ut med manuela och några till, ska bli skönt att komma från gården några timmar.
kom just på att jag ska säga upp mitt spanska konto också, eller iaf ta ut de pengar jag har på de. :)
ikväll blir de krypa till kojjs tidigt, dagarna måste gå snabbare nu.. krafterna börjar ta slut :)
ungefär sådär bra kände jag mig igårkväll/natt.. ursch och fy, aldrig igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Snart kommer du hem och då vill jag absolut inte se sånna där miner! Får tårar i ögonen varje gång jag tänker på att vi snart får kramas! I MISS YOU <3

2010-05-26 @ 09:01:41
Postat av: catarina

ÅH ÅH ÅH FINA VÄN! snart är jag hemma i era famnar igen, med en skål cheesballs i högsta hugg :D MISS YOU TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! <3

2010-05-26 @ 12:29:48
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0