oj oj oj ooooooj!!

alltså stort OOOPS på min packning, ska ju sova i stora huset från och med imorgon. och hem trodde jag att de skulle räcka med en väska + handbagage på 10 kg, DE KAN JU JAG TRO! har flyttat upp alla nödvändiga saker upp till min underbara stora garderob där uppe och de är mer än 30 kg, de kan jag ju lova!! ärsch, de löser sig.. kanske! :)
gick till solbank och sa upp mitt spanska konto, till min förvånad hade jag 75 euro där. så idag blev de ännu lite mer skit i samlingen efter 4 timmars shopping. grät mig nästan genom affärerna eftersom jag känner på mig att de kommer dröja några år innan jag får smaka på den underbara spanska shoppingen igen, har verkligen hittat min typ av kläder här nere.
annars är allt toppen, blåsten har försvunnit och Taina ligger nu i  mitt hus och snarkar. vill ha med mig den hunden/björnen hem. hon är verkligen min fina tjej!!
har färgat håret också, känns typ svart :S ooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0