ogillar kroppens väckarklocka

har inte sovit längre än till 9 de senaste 4 månaderna, de går liksom inte. igår var jag vaken till efter 12. sen kronsov jag och vaknade 08:45. och då har jag kvällen innan ställt in mig på sovmorgon, men jag kan liksom inte sova mer.
aja, värsta brakfrukosten imorse iaf. lite shulmans show och bloggtittande. snart står väll sofia vid dörrhålet och skriker pooooltime! :)
dags att njuta lite mer av denna lediga morgon för att sedan leka med sofiia.
jävligt onajs bild från pogs, haha simon!! här kunde han fortfarande stå själv.

Kommentarer
Postat av: Dumdum

HAHA simon när han fortfarande kunde stå själv, haha :D

2010-05-23 @ 13:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0