ny vecka, nya tag

imorgon är de en vecka sen E sov över här, tiden går faktiskt rätt fort ändå. :)
jag ska verkligen försöka göra de bästa med min sista tid här i spanien, bara gosa och umgås med människor man tycker om!
i igårmorse la jag på ett lager blått nagellack och jag tror aldrig jag har gillat att fixa naglarna som jag gör med detta fina lack. :) kunde man tatuera in blå naglar skulle jag lätt gjort de! ;)
morgonen har varit precis som vanligt, gjorde morgonstallet på ca 40 minuter och jag märkte inte ens att Luna hade flyttat hem igen, haha. och jag har precis ätit upp min frukost, och taina har såklart ätit upp mina rester, OCH JA emil.. även jag kan lämna rester när jag INTE ORKAR äta mer :)
matchar såfint med de mesta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0