:) hemgång är nog dags nu!


jag vill fan hem nu, finns knappt ngt sällskap kvar i stallet och så är de en massa saker jag inte kan skriva här. så jag känner bara för att fatta beslutet att åka hem och fortsätta jobba hemma. MEN...
... och andra sidan finns de en charm med denna känsla: att de kommer kännas fan så bra när jag kommer hem sen. för "jag vill åka hem"-känslan kommer ungefär tre ggr om dagen, morgonen, mitt på dagen och på kvällen. där mellan är de rätt lungt. OBSERVERA att jag bara känt såhär i ngn vecka, tiden innan de har varit toppen. men jag tror bara att jag har fått nog liksom.
inger och hans får besök i slutet på maj, så då måste jag flytta upp till stora huset (?), nejtack säger jag och väljer därför att åka hem i början på juni!

top 5 jag ska göra när jag kommer hem:

- pussa på alla nära och kära där hemma!
- ställa klockan på halv 7 och stänga av och somna om!
- laga min egna mat, (fetaost från skotten, MUUUMMA!)
- gå myspromenader i min ensamhet runt hamnen!
- ta min skruttbil och åka roadtrip till nära och kära runtom i sverige!



kommer sakna hans dräggliga pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0