gäääsp

dag 107
har knappt sovit en blund inatt, stängde av datorn vid halv elva. somnade en stund men vaknade och kom på att jag inte låst dörren (vilket jag aldrig brukade göra när guillarmo bodde hos mig). eller om han skulle vara ute sent så brukade han knacka på mitt fönster så gick jag och öppnade..
i vilket fall, där låg jag en jädrans massa timmar denna natt och kunde inte somna om. hoppade upp 06:30, lite glad över att jag inte kunde sova inatt för då kanske man kan somna i solen idag :) förmodligen skulle jag bränna mig för livet då. haha
nej nu blir de morgonstallet och ta hand om christos hästar, slutar alltså tidigare ikväll :) N A J S !!
hittade två gamla bilder på tenor och christo.

Kommentarer
Postat av: caroline lyngstad

såå himla fina bilder, ^^ ;)

2010-05-22 @ 09:16:17
URL: http://wwwcaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0