dåliga jag


dålig uppdatering, jag vet!
igår em kom emil och amandas lärare Karin till la hoppla. karin åkte hem efter lite snack men emil stannade. idag jobbade jag och amanda arslerna av oss för att åka från gården kl 1. pga lite sömn inatt så har jag lega och slöa på hotelet i fuengirola hela dagen, inte ens lust att bada och ligga vid poolen. nu har jag och emil varit och handla taco och massa onyttigheter till kvällen då vi ska slå på ngt svenskt såpaskit och trycka i oss chips, jordgubbar m grädde, choklad, doughnuts osv. :)
imorgon är en annan dag, återkommer senare eller imorgon!

tusen tankar till fam lagerström/hellman och lillsune (som ska flytta)!



mitt i all stress ville sofia lägga ansiktsmask och ha gurkor på ögonen!





amanda ville äta ute med sin lärare karin ist. hoppas hon sällskapar oss ikväll iaf! eller imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0