dag etthundra!


DAG 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hovslagare + Hö = helvetes morgon!!
fredagarna brukar vara de lugna mornarna då jag kliver upp strax innan sju och äter frukost, börjar i lugn och ro borsta hästarna innan christo kommer. dessa mornar brukar alltså vara min och christos fridfulla dag, men icke idag. idag rullade höt in, som tar upp hela spolplattan och hö/halm ladan. sen kom hovslagaren och skulle sko, och allt detta under morgonfodringen. fast de är lite komiskt för man känner att man har tankarna på så många ställen samtidigt. ena sekunden står hö grabbarna och pekar på mina hästar och tycker dem är muy grande, och andra sekunden måste man hjälpa hovslagarens hästskötare som springer runt i hagen (alla hästar driver med honom och springer runt i cirklar).
Men nu mina damer och herrar tänker jag andas ut en timme eller två för att sedan ta tag i mockning, prestige & barahona!



pappa sparade skägg och kikade på youtube i vintras, snart kommer jag hem igen pappiiii! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0