antal timmar i fuengirola


feria de los pueblos somsagt (?). åkte hem till raquels mysiga hus och sminkade mig och vi gjorde oss iordning. tog sedan ralllybilen in till ferian och åt KEBAB ???? (jag som skulle dö kebaboskuld, du kan jag inte längre skriva de på min grav som planerat!). vi åkte även en karusell därefter, HM HM HM (smart drag?)
sedan blev de mojitos och ****besök för hela slanten. amanda och 2 till hängde även på.
kom till hotellet i skapligtid (=svensk-gå-hem-från-krogen-tid). vi sov alltså över på Nuria sol (hotellet), mycket mys att komma ifrån gården och bara leka av sig lite. för jag har verkligen bokstavligen LEKT! :)
på söndagen besökte vi poolen, lite bollkastning och solning. en liten krokant till frukost sen åt vi inget på hela dagen, satte oss och åt lasagne och pizza frammåt kvällen, M U M M A!
de senaste två nätterna har jag sammanlagt sovit 3+6= 9 timmar, de är vad jag borde sova på en natt. aja, man lever bara en ggn!
nu ska jag kasta upp lite bilder, och sen kasta ut hästarna!
tjohej!






jag och amanda ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0