31 maj, tjohoo!

dag 117

sitter här helt j*drans dyngsvettig, ska kasta mig i poolen efter lunchfodringen. red furstinnan på fm, hon blir bara bättre och bättre. men de är ju en bit kvar till så jag vill ha de :)
alla kära vänner där hemma skriver allt mer och mer till mig, ska bli så skönt att bokstavligen kunna kasta mig i deras famnar! :D
på lördag tar finaste hjärtat studenten också, känns ju helt absurt på ett sätt! :)
fick även mail om jobb i sommar, på världens bästaste jobb desutom! HAPPY FACE!

Kommentarer
Postat av: pappa

Du är annmäld till Försvaret Ha det bra i solen. AJ AJ KAPTEN

2010-06-01 @ 09:17:58
Postat av: Anonym

vart ska du jobba? :)

2010-06-04 @ 01:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0