förfest innan fuengirola


tjoLaHoppla!
telefonångesten börjar befinna sig i de förflutna och mina dagar på la hoppla blir bara bättre och bättre. spanien blir allt mer varmare, just nu är klockan 10:30 och de är redan ca 16 grader utanför mitt lilla hus. idag tänkte jag & praktikanterna ta första doppet i poolen, vi får väll se. :)
den knuten som knutits inom mig sen studenten har nu börja lösa sig, jag vet ungefär hur mitt liv kommer se ut de närmsta året, de glädjer mig. spanien och sen lumpen, de blir nog bra skit!
på lördag em åker ida & bella tillbaka till sverige, då återgår min vardag till att bli som den var innan dem kom. och de har sina bra och dåliga sidor, precis som allt annat :)

bjuder på dessa "vackra" bilder från i lördags.
charader för/med fulla muggar! ;)




någon som kan gissa?



okej, partysugna/fulla örebroare ;) rätt gissat



...



en stegrandes häst, mkt skratt åt denna bild :)



catarina gillar spanskt godis, men de resulterar i viktökning. man ska må GOTT! :)



vad hände?

nej nu får de räcka. kanske blir de badbilder lite senare!
tjohej!



Kommentarer
Postat av: linn

du är så vacker min sköna!

2010-03-01 @ 16:34:50
Postat av: gerd

och du är så världsbäst min älskade!

2010-03-01 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0