spöregn


en dag till med detta väder, jag tänker faktiskt inte klaga. jag tycker de är lite eländigt men ändå mysigt & så sover jag tokbra till regn också.
idag har vi inte ridit med tanke på vädret, men carina kom förbi oss en sväng så vi hade lite tjejsnack inne i mitt krypin. mycket mysigt!!
idag åker praktikanterna hem till sverige, om bara någon timme kör vi iväg för att dumpa dem i malaga. jag ska passa på att handla godis på vägen hem, mums!
sen är de ca 14 dagar innan nästa praktikanter anländer. så jag får lite andrum imellan, sköönt!
Nu blir de lunch, hamburgare. jag klagar inte ;)

if today was your last day!






vi red uppåt i typ en kvart, sen hade vi perfekta utsikten.
bra terapi tycker jag.



all terräng är rUUUligt



Kommentarer
Postat av: pappa

Ser härigt ut att rida i den där naturen, idag var vi o hämta husbilen,blir sugen på att åka nånstans.

Kram

2010-03-06 @ 17:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0