sorry bloggen


har inte haft internet sen förra måndagen. men nu är jag tillbaka igen.
praktikant nr tre har kommit, alvina. mycket trevlig tjej :) så nu har jag någon att roa mig med om dagarna. kastar upp lite bilder så ni får se :)
pappa har bokat biljett och kommer snart ner till mig, de känns så skönt. att få träffa någon där hemifrån.
på lördag flyttar quintero och windy, de är ju trist. men livet går vidare här på la hoppla.
första badet med häst hände igår, jag och prestige doppade oss lite. fasen så mysigt!
sara har även planer på att komma och hälsa på, de vore så sjukt roligt. bara vara med henne och hästarna.











en liten bildbomb! men nu måste jag ut  och leka i stallet. tjohopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0