snabb snigel


de senaste dagarna christo har kommit och ridit har de blivit rätt sent. men igår så sa han att han inte kunde komma idag, så idag blir en dag full av longering. har dock bara hunnit med en häst än så länge med tanke på att jag befunnit mig på miamar på förmiddagen. handlade godis för säkert 300kr, sen betalade jag räkningen också.
nu blir de ridning och longering. hoppas på att carina kommer förbi och myser.
juste. nu har jag ny telefon med nytt spanskt nr.
tjipptjillevipp! :)

ps. jag såg en snabb snigel imorse, jag ska då aldrig säga att sniglar är långsamma igen.



bebis gör sitt bästa :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu har våren kommit hit också snön smälter o fåglarna kvittrar Allt är som vanligt, vi hörs Kram

2010-03-11 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0