Northon


dag 54

kollade precis lite medicinman, en kille som hette northon. de tycker jag var fint.
idag red vi till floden barbacka (som vanligt) & badade, så mys. klädda i bara shorts och linne + bikini. både cortez och prestige tog sina första simsteg för denna sommar.
på onsdag har vi lite shopping inplanerat, men jag måste också spara en slant till far min kommer ned.
imorgon måste jag ta rumpan ur vagnen och tvätta, innan de blir fullt av högar här i huset.
de känns redan tomt i stallet utan quintero och windy, inte bara de att de är mindre jobb utan ägarna och de som kommer och rider på dem. de är liksom folket som försvinner också. nu är de bara en till flyttning som är inplanerad, farouk åker förmodligen nästa månad, då kommer de vara tommast av tommast. var 19 hästar här när jag kom, snart är de bara 12.
hittade precis en skön remix från bästis youtube sida, walking in memphis ofc. :) och en annan låt som vi lyssnade på igår på våran nattpromenad. vi gick och sjöng & dansade med grodorna. så himla mysigt här på kvällarna :)
kan lägga upp lite bilder, tråkiga blogg. just nu bara hatar jag den. men men..



Grodan Minnie



pussa groda = prins, inte sant?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0