mysmåndag


måndagar på andra arbetsplatser har för mig varit rätt tröga, men inte på öh eller här. här ser måndag-lördagar näst intill likadana ut och de är alltid lika mysigt att gå upp och göra morgontjänsten i sin ensamhet, speciellt när man vaknar av den sirisrosa soluppgången sju på morgonen. jag kan skratta mig lycklig! här i spanien är jag faktiskt lycklig!
igår blev de bara en ridning med prestige, hjälpte till lite på annat håll så fürstinnan fick stå.
JUSTE! nu kan jag gå ut med en dålig nyhet här från lahoppla. carina och hanna ska flytta på sina hästar till ett annat stall, så första april lämnar de la hoppla och de blir alltså bara 13 hästar kvar.
men ingen idé att deppa för de, jag kan träffa tjejerna nästan varje dag ändå och jag hoppas verkligen inte kontakten kommer att försämras pga flytten.
hanna & sara är syskon och går i svenska skolan här i fuengirola, deras mamma heter liselott och är verklgien supermysig. igår innan de skulle åka hem föreslog liselott att jag någon lördagskväll kunde åka med dem till stan och äta gott, kanske hälsa på carina som jobbar på en pub, kolla på film och sen sova över till söndagen då vi kunde mysa i trädgården vid poolen. de lät verkligen supermys så jag hoppas de blir av någon dag framöver :)
dags att ta a*slet ur vagnen och pallra sig ut i stallet!
lets go!



Windy



Quintero



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0