landet där allting löser sig


allt jag klantat till här nere i spanien har verkligen löst sig. söp bort telefonen för drygt en vecka sen, imorgon har jag förhoppningsvis en lånetelefon från carina med praktikanternas gammla nr. sådär ja! då var de fixat!
idag kom jag även på att samma dag jag firade en månad här har jag även haft körkort ett år, jädrans va tiden går fort. och jag minns som igår vad jag gjorde samma dag som uppkördningen. jag skolkade från östra (den ända dagen) för att åka upp med sara till jursta för att rida, och sadeln snurrade runt när jag skulle hoppa upp, minns du de sara älsklingström? :)
idag på fm red christobal så nu är jag klar med två av fem hästar, vi besökte även miramar som är ett stort köpcenter. jag insåg plötsligt va fina kläder de finns här i spanien. blommigt och så, precis som jag vill ha de. jag fick min lön imorse också, mums mums mums. tänkte handla klänningen jag kikat på ett tag nu, men den satt inte lika fint som jag hoppats. så jag skippade de.
nu är vi tillbaka hemma igen och jag ska snart ut och rida med praktikanterna, de är ju som sagt deras sista ritt här på la hoppla, frääääs ska de bli!
tänkte sända några tankar till er där hemma, spec. till linn som precis fyllt år, till farfar som kämpar som en viking, till pappa som alltid är bäst & till syster som ska ut och resa nu igen.




over and out

Kommentarer
Postat av: sara

Klart jag kommer ihåg det!! =D

2010-03-06 @ 10:04:06
URL: http://saralager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0