hur ska jag ha de?


okej, nu har jag känt mig väldigt mångsidig de senaste dagarna. ena dagen är jag fullt frisk och gör allt och ingenting utan problem. igårkväll kändes de som att jag skulle bryta ihop efter att jag tagit hand om alla hästarna själv. i två nätter har jag vaknat alldeles snorig. igårkväll skrämde guillarmo skiten ur mig genom att knacka på dörren och sen gå därifrån, han skulle lämna lite medicin. så allt är så till och från just nu. men jag får ta nya tag nästa vecka. snart är denna vecka slut.
idag började jag mailamed linköpings gymasniet som ska skicka praktikanter hit under denna termin. de kommer minst tre till praktikanter under min tid i spanien, nästa tjej kommer ensam och kommer den 22 mars. så de är typ om en vecka?
annars då? ingenting. tjejerna ska hoppa idag, får se om min rygg också vill de.



tänk om man kunde få vakna med denna bebisnos varje morgon! MYYYYYYS

PAPPA!! nu får du ta och komma hit. jag vill träffa dig, NU NU  NU NU NU NUUUUU!



Kommentarer
Postat av: Pappa

Smsa nya ditt nya telefonnr. så kan vi prata lite live. vi hörs. Kram

2010-03-12 @ 16:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0