första månaden avklarad


dag 29, (4/3)

idag är det min tjugonionde dag här i spanien och eftersom jag anlände den 4de februari är min första månad här avklarad. jag har bestämt mig för att vara här minst fem månader, så efter fjärde juli är de fritt fram för mig att börja kolla biljett hem.
känns konstigt att ens prata om retur-biljett ännu, de är verkligen för tidigt!! trots att jag upplevt väldigt mycket den senaste månaden och de har varit omtummlande så har jag så mkt mer att se och uppleva. och jag tänker njuta och samla på mig så mkt erfarenheter jag bara kan, i med och motgång.
idag eller imorgon täntke vi ta en sväng till Mijas & mysa lite, skönt att komma ifrån gården för en stund och bara var med tjejerna och andas lite annan luft för ett tag.



förresten, trots att jag går runt i vinterkläder börjar färgen på armarna ta sig. SKUMT :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0