fina, våta söndag


behöver jag säga att de regnar här i spanien idag igen? tror inte de va.. kan ju skriva när vädret blir bra igen. :)
på söndagar är jag ju ledig och skulle kunna ligga inne och dega heeela dagen, men igår somnade jag vid tio tiden vilket resulterade i att jag vaknade vid sju, great! :)
så nu på morgonen har jag tagit de lugnt. jag har läst, duscha och ätit frukost. om inte himlen öppnar sig helt tänkte jag ta mig tid att rida fürstinnan efter jag ridit prestige. vi får väll se hur de blir med de.
inget tekniskt är på min sida här i spanien, min ipod vägrar fungera. well well, jag går ju och sjunger för mig själv hela dagarna iaf. gör mig faktiskt inte såå mkt, men de är lite komiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0