en och en annan polett


jag är glad att jag hamnade just här! just i denna miljö, med detta folk och tillsammans med alla dessa djur.
de blir ju en hel del ensamhet och jag kommer allt mer i underfund med saker och ting, saker som en gång varit och saker som komma skall.
ska inte påstå att boken mera självkänsla gjort några under, men de är rätt mkt psykologi i den (vilket jag älskar). och jag kommer lättare kunna gå genom livets små stormar med ett större leende. aja..
var ute och lullade lite barbacka idag, mötte några andra hästar nere vid floden och prestige började stegra för han hellre ville leka med dem och de frågade om jag ville rida med dem så jag fann lite nya vänner i skogen idag, jätte trevliga var dem! tappade en sko gjorde prestige också, tur att hovslagaren kommer imorgon bitti kl 9 då :)

KOLLA KLOCKAN, GOD NATTTTT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har också läst den där boken, tänkte tipsa om den till dig men du hann hitta den!

2010-03-10 @ 23:02:33
Postat av: Anonym

Linn*

2010-03-10 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0