dod levande ;)

okej, dalig uppdatering. mitt internet stick ar pa lagning och jag ar pa jakt efter en ny dator. jag har inte riktigt tid till att sitta vid datorn heller. aja
farfar ar valdigt krasslig ocksa sa mkt av min tankar och energi gar till honom, kanns tugnt att avbryta min tid har men enda sa betyder min farfar verkligen huuur mkt som helst.
SAAAARA! skit i min uppdatering, fokusera pa dopet. jag kommer grata floder att jag inte kan vara dar och stotta er och fota som jag lovade :( men allt kommer ga bra, hoppas knodden ar pa bra humor. jag laser din blogg safort jag kan. hoppas att du fortsatter med filmerna, de ar uppskattat. nar jag far ny dator ar de skype som galler!! ;)
saknar att komma hem till er och bara vara, med hela familjen ;) allihoppa liksom! aaah, javla spanien ibland alltsa!
linn din fina manniska, du ska veta hur mkt jag tanker pa dig. hela tiden. gjorde en brainstorming runt ditt namn idag. de blev en massa fina ord kan jag lova ;) du ska fa se den ngn ggn!

massa tankar till de allra finaste vannerna, ni har mitt nya spanska nr om de ar ngt.
installera skype & webcamran tjejer fñr snart ar de skyyype som galler :P

tjofras!

skulle publicerats igar. damn

Kommentarer
Postat av: pappa

Dyrt som f-n över påsken med biljett vet inte hur jag ska göra. allt ordnar sig. KRAM

2010-03-21 @ 17:29:02
Postat av: mamma

GRATTIS på namnsdagen./ Kärlek mamma

2010-03-23 @ 06:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0