denna förmiddag tänker jag lägga bakom mig


igårkväll installerade jag en väckarklocka till datorn eftersom jag numera inte har ngt som väcker mig, de funkade perfekt, man kunde välja låt, bild och text helt själv så jag vaknade upp till texten "wake up happy", vilket jag gjorde.( till en början)...
satt vid frukostbordet strax innan åtta, och när jag ska gå och öppna den stora port-grinden så står de en bil utanför som jag inte kände ingen och Taina låg inne och sov så jag låste upp men öppnade inte till den främmande bilen. så börjar de backa mot Christobals transport så jag kuuuutar in till guillarmo som ligger och sover (de är christos 18 åriga son som också bor här på gården), han förstår ingenting. jag ropar på taina i full panik, upp flyger inger som jag egentligen inte ville väcka och hon förklarar då att de är hovslagaren till några hästar. DUMT ATT SÄGA DE!! men de hade glömt att berätta. aja, de var inga tjuvar iaf. de brukar tydligen parkera där.
toppen, då hade jag sprungit runt rädd i några minuter och sumpat en hel del tid på morgontjänsten, men de jobbade jag igen senare.
nu är de mat, jag tycker synd om er som läser min blogg. den är väldigt tråkig.
yeahyeah..




kl fem åker hans till svenska affären, då blire goooodis ikväll för min del. svenskt också. TOPPEN! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Absolut inte tråkigt ! Älskar din blogg och ditt hästliv där borta i Spanien.. Är inte alls avundsjuk :/... PUSS !

2010-03-14 @ 16:32:50
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0